Livrare & Returnare
Prezentare Generală Livrare
Produsele sunt livrate doar prin intermediul CURIERATULUI RAPID în 7-14 zile de la confirmarea telefonică din partea noastră. În funcție de disponibilitatea produselor și/sau destinația dorită, precum și de perioadele aglomerate de sărbători sau condiții meteorologice nefavorabile, livrarea poate fi întârziată până la 2 săptămâni. În momentul în care le faceți recepția, toate acestea trebuie să se desfășoare în prezența curierului, iar în eventualitatea în care produsele prezintă urme de deteriorare, trebuie să cereți întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor. *Toate comenzile vor fi confirmate telefonic de către un operator al site-ului sau prin e-mail din partea noastră. *Vă rugăm să verificați integritatea fizică a coletelor și integritatea conținutului comandat. *Orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare.
Returnare
Daca aveţi o problemă cu un produs, care nu a fost rezolvată de catre Departamentul Tehnic sau de Departamentul Vanzări, aţi putea fi capabil de a returna produsul la noi.
Produsul nu este acceptat înapoi dacă condiţiile nu sunt îndeplinite:
- Returul se face doar prin firma de curierat FAN COURIER;
- NU ACCEPTĂM returul fară formularul completat pe site, ambalaj original şi fară copie factura;
- Nu vom credita produsele deteriorate din cauza ambalajelor insuficiente;
Întrebări frecvente
În cât timp se livrează produsele ?
Produsele sunt livrate doar prin intermediul CURIERATULUI RAPID în 7-14 zile de la confirmarea telefonică din partea noastră. În funcție de disponibilitatea produselor și/sau destinația dorită, precum și de perioadele aglomerate de sărbători sau condiții meteorologice nefavorabile, livrarea poate fi întârziată până la 2 săptămâni.
În cat timp pot înregistra returul ?
Poti returna orice produs în termen de maximum 14 zile lucratoare de la data livrarii coletului.
În cât timp se restituie suma aferenta returului ?
Contravaloarea produselor returnate va fi virata în contul bancar specificat în termen de maximum 14 zile lucratoare.
Am primit un colet incomplet ce pot face în aceasta situatie ?
Nu vă faceți probleme! Vom identifica coletul împreună cu curierul. În cazul în care comanda a fost livrată incomplet, ne puteți comunica printr-un e-mail la adresa contact@videxled.ro numărul comenzii și AWB-ul de livrare, iar noi vom efectua verificările necesare.
Cum pot proceda în cazul unui produs neconform (rupt, defect, etc)
Dacă ați primit un produs neconform, ne puteți notifica printr-un e-mail la adresa contact@videxled.ro, specificându-ne numărul comenzii, produsul și care sunt problemele, împreună cu câteva poze ale acestuia.
În urma verificărilor, vom reveni cu o soluție în maximum 3-5 zile lucrătoare.